Followers

FB Like

HUBUNGI RIZAL

Borang Pembelian

Name:
Email Address:
Phone Number
Preferred Banking Method
Poslaju Delivery
Address ( pastikan betul ) :
Items Code
Saya akan buat bayaran pada : dalam tempoh masa yg diberi (2 hari)
selepas tempoh masa yg diberi
tidak pasti bila
Adakah anda serius untuk membeli di sini dan sudah baca & faham terma syarat seperti tertera dibawah Ya
Tidak
Pertanyaan / Pendapat :

Click here to put a form like this on your site.

stokin lelong murah

Sunday, May 8, 2011

salam,rizal update kan gambar stokin terbaru,setakat ni stok masih ada 3000 ribu pasang,sebahgian yang lain sudah di bawa meniaga di booth-booth,kepada yg berminat memborong bole terus call 012-3535698 atau email yusrahentp@yahoo.com


                                           stokin lelong 15 pasang rm15
                                     
                                          stokin lelong 15 pasang rm15
                                         
                                           stokin lelong 15 pasang rm15
                                           stokin lelong 15 pasang rm15

7 comments:

  1. Unknown said...:

    Salam ...nk order stokin boleh ke ..masih ada stok lagi ke

  1. Unknown said...:

    salam, saya berminat, mcm mana nak contact? boleh call no saya? 0172913637 saya nak amek 200

  1. abgtuah said...:

    stokin bola ada tak

  1. Unknown said...:

    assalamualaikum bos.
    nak tanya, leh dapatkan stokin plain hitam & putih,untuk lelaki & perempuan.
    qty : 1k each
    klu boleh bg harga yea.. ASAP b4 10am esok if possible

  1. Unknown said...:

    Sya nk borong jika barang sentiasa ada. .. Pm @ coll 01117513404

  1. Cik Manis said...:

    boleh bagi info borong? saya berminat untuk borong.

  1. Unknown said...:

    sape yang berminat untuk borong stokin sukan boleh contact saya 01125579240. harga borong mmg puas hati

Post a Comment