Followers

FB Like

HUBUNGI RIZAL

Borang Pembelian

Name:
Email Address:
Phone Number
Preferred Banking Method
Poslaju Delivery
Address ( pastikan betul ) :
Items Code
Saya akan buat bayaran pada : dalam tempoh masa yg diberi (2 hari)
selepas tempoh masa yg diberi
tidak pasti bila
Adakah anda serius untuk membeli di sini dan sudah baca & faham terma syarat seperti tertera dibawah Ya
Tidak
Pertanyaan / Pendapat :

Click here to put a form like this on your site.

guangzhou fee hanya rm500

Friday, May 25, 2012
Salam, kali ini sempena ramadhan yang bakal tiba dan menjelang pada julai nanti, saya ingin mempelawa usahawan yang ingin ke guangzhou, untuk bersama-sama saya dan teman-teman saya yang akan ke guangzhou pada 7 hingga 22 jun ini, peluang ini saya sediakan kerana saya banyak menerima permintaan dan pertanyaan dari pembaca dan teman-teman saya, sebenarnya begini pada awal jun ini beberapa kumpulan pertama crew saya akan berada di guangzhou untuk memborong barangan sempena ramadhan yang bakal menjelang, jadi kepada anda yang berminat mengikuti rombongan kami anda boleh mengikuti nya, dengan syarat anda membayar sendiri tambang pergi balik ke guangzhou, penginapan anda di guangzhou, dan segala kos anda di guangzhou, pihak saya hanya akan mengenakan bayaran rm500 seorang sebagai fee, kerana mereka meluangkan masa membawa anda ke tempat borong dan menyediakan anda pemandu pelancong juga menguruskan penempahan kargo shipping anda,serta khidmat nasihat tentang barangan yang ingin anda cari,sebagai contoh jika anda ingin mencari barangan perabot, crew saya akan membawa anda ke foshan dan menyediakan pemandu pelancong kepada anda, juga akan membantu anda menguruskan penempahan serta membantu anda dalam urusan shipping,peluang ini kami buka untuk mereka yang baru pertama kali menjejakkan kaki ke guangzhou atau mereka yang tercari cari bagaimana caranya untuk memborong di guangzhou, walau bagaimana pun anda dikhendaki memberitahu kami lebih awal tujuan dan barangan yang ingin anda cari supaya pihak kami mudah membuat persediaan di guangzhou nanti, maaf yer pakej ini bukan nya seperti rombongan cik kiah ia lebih merupakan khidmat membantu usahawan yang baru mahu mencuba memborong di guangzhou, jadi pakej ini adalah terhad kepada kumpulan kecil sahaja,dan kami tidak bersedia membawa terlalu ramai ahli rombongan kerana kami berada di sini adalah kerana urusan perniaggaan kami, kepada yang mahu pergi dr tarikh 7 jun hingga 22 jun boleh hubungi saya di talian 012 3535698 untuk pertanyaan lanjut

0 comments:

Post a Comment