Followers

FB Like

HUBUNGI RIZAL

Borang Pembelian

Name:
Email Address:
Phone Number
Preferred Banking Method
Poslaju Delivery
Address ( pastikan betul ) :
Items Code
Saya akan buat bayaran pada : dalam tempoh masa yg diberi (2 hari)
selepas tempoh masa yg diberi
tidak pasti bila
Adakah anda serius untuk membeli di sini dan sudah baca & faham terma syarat seperti tertera dibawah Ya
Tidak
Pertanyaan / Pendapat :

Click here to put a form like this on your site.

Salam perkenalanan

Thursday, October 21, 2010


Salam blog ini saya wujudkan untuk berkongsi info dan maklumat di samping mencari rezeki dgn cuba menawarkan pilihan dan barangan dgn harga yang lebih murah dari pasaran.Ini kerana hampir kesemuanya barangan ini saya ambil secara terus dari beberapa daerah di negara china,malahan jika anda ada permintaan mahu ke negara china saya sama ada secara pakej atau bersendirian juga boleh terus hubungi saya  beberapa teman juga menyediakan pakej membawa rombongan peniaga ke negara china.
Hampir setiap bulan saya akan ke negara china untuk membeli barangan untuk di jual disini,selain dari menjual secara terus di expo,karnival dan menyewa boot,belian secara borong juga amat di alu-alu kan.Ada beberapa daerah di china yang memang terkenal untuk memborong antaranya Yiwu,Fujian,dan Guangzhou.Saya lebih mengemari Guangzhou secara peribadi kerana Yiwu dan Fujian hanya mengutamakan jualan secara berkontena sahaja,manakala Guangzhou peniaganya lebih mudah berunding dan pada saya kualitinya juga lebih tinggi dari daerah lain.

0 comments:

Post a Comment