Followers

FB Like

HUBUNGI RIZAL

Borang Pembelian

Name:
Email Address:
Phone Number
Preferred Banking Method
Poslaju Delivery
Address ( pastikan betul ) :
Items Code
Saya akan buat bayaran pada : dalam tempoh masa yg diberi (2 hari)
selepas tempoh masa yg diberi
tidak pasti bila
Adakah anda serius untuk membeli di sini dan sudah baca & faham terma syarat seperti tertera dibawah Ya
Tidak
Pertanyaan / Pendapat :

Click here to put a form like this on your site.

stok yang baru sampai

Friday, October 29, 2010
salam,alhamdulilah hari ini stok baru saya telah pun selamat sampai ke depan pintu rumah,untuk mereka yg berminat ingin  tahu tentang proses penghantaran  saya ceritakan serba sedikit secara ringkas di sini,barang-barang ini saya beli waktu last trip pada 11/10 yg lalu,biasa nya shipping mengambil masa antara 16-22 hari bergantung pada keadaan manakala kos nya pula ialah rm370 tiap 1cubic meter,termasuk duti kastam,tapi jika anda mengambil 1 kontena penuh kosnya jauh lbh murah lagi,bagi peniaga kecil seperti saya maka terpaksalah menunggu sehingga kontena penuh dan berlepas,difahamkan yang kontena berlepas tiap rabu dr pelabuhan shenzhen,manakala  proses dokumentasi haruslah diselesaikan sebelum hari sabtu dan perjalanan laut biasa nya mengambil masa selama 6 hari,setelah kontena sampai di pelabuhan kelang pihak shipping mengambil masa 2 ke 3 hari untuk urusan kastam,kemudian barulah kontena ini di bawa ke warehouse dimana brg-brg akan di agih-agihkan kepada tuan punya barang dan alhamdulilah setakat ini hampir 3 tahun berurusan semua barang-barang saya selamat sampai tanpa sebarang masalah,insya allah dalam masa terdekat saya akan update barang-barang terbaru

0 comments:

Post a Comment