Followers

FB Like

HUBUNGI RIZAL

Borang Pembelian

Name:
Email Address:
Phone Number
Preferred Banking Method
Poslaju Delivery
Address ( pastikan betul ) :
Items Code
Saya akan buat bayaran pada : dalam tempoh masa yg diberi (2 hari)
selepas tempoh masa yg diberi
tidak pasti bila
Adakah anda serius untuk membeli di sini dan sudah baca & faham terma syarat seperti tertera dibawah Ya
Tidak
Pertanyaan / Pendapat :

Click here to put a form like this on your site.

meneroka pasaran bangladesh..

Saturday, March 5, 2011
salam mohon maaf lama tak dapat update pertama nya sebab kamera saya dah rosak,tak boleh dibaiki lagi kedua nya kerana saya sibuk dgn aktiviti,selain dari menyewa booth di ekspo-ekspo di seluruh negara saya juga mula berjinak-jinak menjadi penganjur yang menganjurkan ekspo dan karnival di beberapa tempat,dengan bantuan dan kerjasama teman-teman dari ngo dan kumpulan peniaga-peniaga yang membeli terus dari kilang di china,indonesia,vietnam,india dan bangladesh,kemudian nya bersatu dan bersama-sama merancang penjualan terus kepada pengguna,melalui cara ini pihak pengedar lebih dapat menjual dan menjana pendapatan dengan cara lebih berkesan,untuk masa ini kami sudah merancang dan telah mendapat kelulusan dari beberapa pbt dan kolej/universiti untuk mengadakan ekspo/karnival di seluruh negara.

saya juga sedang dalam persiapan meneroka pasaran garments dari bangladesh,dari pemerhatian saya selama ini dan perbincangan dengan teman-teman mendapati harga pakaian seperti baju t shirt,jersey,kemeja t,seluar slack,pakaian sukan mendapati bahawa harga di bangladesh adalah jauh lebih murah,kebetulan ketika ini bekas "boss" lama saya berkerja di dhaka,justeru saya merasakan adalah tepat masanya jika saya ke dhaka,saya akan ke dhaka esok untuk mencari pengalaman dan menimba ilmu tentang pakaian,pemergian bersama seorang teman yang juga merupakan warga bangladesh ini diharapkan membuahkan hasil,kata seorang teman berbangsa cina waktu saya remaja dulu dijadikan iktibar...:takut jangan berniaga,berniaga jangan takut :pohon doa teman-teman agar pemergian ini berhasil,insyaallah bila pulang nanti saya akan update perkembangan dan berita terbaru jika berhasil boleh la kita semua meneroka pasaran dhaka pula,

sekembali dari dhaka nanti saya akan ke guangzhou pula untuk membawa teman-teman dari kuala lumpur dan shah alam,mohon maaf tak dapat membuka peluang tawaran ke guangzhou minggu depan kerana trip ini saya "disewa khas" oleh mereka untuk membawa ke pusat borongan perabut dan pengantin serta beg-beg dan blouse,bimbang masa tidak mengizinkan jika saya bawa teman-teman lain yang ingin pergi,insya allah kita akan rancang dan buat trip ke guangzhou lagi selepas ini.

kepada teman-teman yang sering bertanya bila mahu adakan pakej/seminar tentang memborong ke china insyaallah selepas pulang dari guangzhou nanti saya akan tetapkan tarikh dan masa nya,terutama kepada azhar penang,adik qiesya serdang,pakcik meor shah alam,dan beberapa teman lain,pohon maaf yer,apa yang bole saya katakan ialah harga barangan borong di gm plaza kl adalah sekali ganda atau separuh lebih mahal dari yang bole didapati di guangzhou,balik nanti insya allah kita sambung lagi.

0 comments:

Post a Comment